Public Registered Forum

Ciri-ciri Dragon Ball Legends Mod APK

0

Tanpa kawalan yang rumit

Kami tahu betapa besarnya ansuran permainan ini. Tetapi itu tidak bermaksud ia mempunyai kawalan yang rumit untuk pemainnya. Mereka jauh lebih sederhana daripada yang anda bayangkan. Setiap kawalan akan muncul di skrin anda setelah permulaan tahap anda. Namun, anda tidak dapat mengatasi pejuang tersebut jika anda tidak dapat mengendalikan kawalan dengan betul. Sekiranya anda akhirnya menguasai keseluruhan sistem pertempuran dan kawalan, maka tidak ada yang dapat menghentikan anda dalam permainan ini.

Teruskan pengembaraan

Anda mempunyai alternatif untuk menghantar rakan sepasukan anda dalam pelbagai petualangan dan memburu hadiah. Ini adalah bahagian penting dalam permainan kerana mereka mungkin mendapat ganjaran berharga. Ganjaran ini pasti akan membantu anda dalam meningkatkan kekuatan dan kemahiran anda. Tetapi anda mesti berhati-hati semasa memilih rakan sepasukan anda. Ini bermaksud bahawa ahli yang terpilih dalam skuad ekspedisi tidak dapat mengambil bahagian dalam pertempuran. Anda bukan sahaja harus mengumpulkan ganjaran tersebut tetapi juga harus melindungi pasukan anda dari serangan musuh anda.

Pautan muat turun: Dragon Ball Legends Hack APK

Gunakan bola naga

Terdapat sejumlah kad dalam permainan yang memiliki bola naga. Anda mesti mengumpulkan kad-kad itu. Selepas itu, anda boleh menggunakan gerakan bernama Rising Rush. Langkah ini adalah salah satu pergerakan yang paling mematikan dalam fail apk mod ini. Ini melaksanakan semua gerakan rakan sepasukan anda secara serentak pada lawan anda.

Ini tidak bermaksud bahawa langkah yang disebutkan di atas akan menjamin kemenangan yang pasti untuk anda. Tetapi mungkin membawa anda selangkah lebih dekat ke kemenangan.

Bar tenaga

Energy bar adalah salah satu bahagian terpenting dalam permainan ini. Cuba untuk sentiasa kenyang sepanjang masa. Ini akan membantu anda meningkatkan kemahiran bertarung anda. Selain itu, kuasa anda akan bertambah setelah penggunaannya.

Fokus pada Bawang Merah

Kami tahu bahawa Goku adalah watak paling terkenal dalam francais Dragon Ball. Namun, kita harus menggambarkan watak Shallot dalam permainan ini. Dia juga merupakan salah satu protagonis utama dalam siri animasi. Dia kehilangan ingatan dalam permainan. Tugas kita adalah membantunya mendapatkan kembali ingatannya dan menyelesaikan usaha yang telah dikurniakan kepadanya.

Ciri MOD

- Menyelesaikan cabaran

- Satu pukulan

0

Gives you the best website address       I know there alone you'll find how easy it is. Bed Bug Treatment Orlando

0

You bear through a awesome vacancy. I sanity definitely quarry it moreover personally suggest to my buddys. I am self-possessed they determination be benefited from this scene. Bed Bug Treatment Oviedo

0

Listed here you'll learn it is important, them offers the link in an helpful webpage: Kissimmee Termite Control

Chat
You must be logged in to chat.
No FB Yes FB Hand (smaller) Lap 40.063em Desk 64.063em Wall 90.063em